fredag den 17. september 2010

Advertorials FORD photoshoot

Szhirley og jeg skulle lave nogle Advertorials for FORD...
Hyggelige timer i selskab med en af mine bedste veninder.. Når man er sammen med Szhirley keder man sig aldrig. Hun er en af de sjoveste mennesker jeg kender, og der er jo bare ikke nogen som hende....!!
Anyways, vi kører begge i Ford biler.. For at være helt præcist: Ford Titanium 1.6 -
 Jeg eeelsker min bil.., den kører langt på literen (det helt utroligt, 300kr for at fylde tanken!), og så valgte jeg den i en mørke pink farve fordi det er MIN pige-bil;) Gæt hvad Szhirley har i farve... LIMEGRØN, crazy woman;) Du spotter hende fra lang afstand!! Men bilen er så sej - har alt ekstra udstyr, så jeg både kan høre musik over bluetooth og snakke tlf - lovligt- da den er connected til bilen, og ja jeg kan osse "snakke" til eller beordre bilen til f.eks at skifte radiostation, som så svarer mig tilbage. How rude..., i mean how Cool;)  Ikke mindst kører den bare så godt, og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den..... I am a Ford Fan now....!! Se nogle af de billeder "behind the shoot".. Så snart jeg har dem fra shootet som blev taget af fotografen Ken Hermann, poster jeg dem her..
Have a nice day people....!






Sjau og Spas med Szhirley


Szhirley havde taget lillemanden Elton med.. Så jeg fik mig lige en lille griner med ham osse;) 
Like mother like son! Den mest smilende baby ever....!



Happy Moments! 



Og så lige et billede af Sean fra i sommers i Ford'en.. Han kalder den selv for Seans bil;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar