fredag den 10. september 2010

Tyrkiske Ringe!!

Min veninde Burcu og jeg var i sommer nogle uger i Tyrkiet, hvor vi var på nattemarked.. Og se lige hvad vi faldt over... Super seje ringe.......!!


Jeg har fået så mange efterspørgelser på de ringe jeg har haft på, og bl.a købt med hjem til veninder.. 
Så istedet for jeg pludselig skulle til at være "ring-forhandler", købte min veninde en masse med hjem, som nu blir solgt inde i butikken ParisTexas på kronprinsensgade.. Der er kun en af hver, men heldigvis kan der hentes flere hvis der er efterspørgelse på dem;) 




                                        

Det er ægte sølv, så prisen varierer.. Det kommer an på hvor de meget vejer.. Det er ikke simili sten, men en form for diamant støv (siger de ihvertfald;) 

Forhandles i Butikken PARISTEXAS


Ingen kommentarer:

Send en kommentar