mandag den 20. september 2010

Art and Rock'n'Roll!!!!

Det har været en prop fyldt weekend med Kreative Input!!

Lørdag Aften stod på en fantastisk Dizzy Mizz Lizzy Koncert i KB Hallen, som var deres aller aller sidste koncert i DK..



Det er næsten svært at beskrive, hvor speciel en stemning der var tilstede blandt os alle, men det føltes som kærlighed -en samhørighed i at være tilstede og bare nyde musikken - og de tre dygtige musikere som stod på scenen sammen for en sidste gang...
De spillede selvfølgelig alle de gode gamle numre, som tog mig tilbage til teenage årene.. Jeg dagdrømte mig tilbage til de minder, som har været med til at gøre mig, til hvem jeg er idag...
Tim Christensen er jo en helt fantastisk sangskriver, og han leverer varen med de helt rigtige gode pop melodier, der selvfølgelig er pakket ind i rockens lydunivers.. Det fede af det hele var, at selvom sangene er tilbage fra 94, så kunne det ligeså godt ha været et band som var aktuelle nu, fordi sangene og bandet rykkede KB Hallen så vildt at de stadig er nutidens største danske band.. Shit en god oplevelse..
1000 millioner Tak til Nik!!;)

Desværre havde jeg ikke mit gode kamera med til rock koncert..
Jeg var klædt på til Rockkoncert i stramme sorte jeans, min "lige-nu" favorit biker læder jakke fra Gestuz og min vigtigste accesorrize: min Iphone, stående på en stol bagerst nede i lydpulten, så hele hallen føltes som kun min..:)

Her er lidt billeder fra min vigtigste accesorrize, men desværre uden at kunne genskabe nogen følelse tæt på, hvordan det egentlig var lørdag aften... Scenelysshowet var osse helt igennem smukt og gennemført, og det var fedt at se hvordan lysmanden stod fuldt beskæftiget med fede små detaljer igennem hele showet.. Der var en helhed i den performance, så fuckin vild koncert og helt sikkert en af de bedste jeg har oplevet nogensinde!






 You Rock My World  - Still Dizzy!!

I går morges vågnede jeg med en følelse af at havde været til rave koncert. Min krop var fuldstændig kvæstet. Underligt især når jeg tænker på at jeg ikke indtog mere end 2-3 øl..
I'm a cheap date - pronto!!
Men dagen skulle opleves i FORUM til kunst-messe.. Jeg havde sagt ja til at hjælpe Aidsfondet, med at tale om bogen "Giv Livet En Tanke" på kunstscenen kl12.. AidsFondet havde en stor stald hvor de udstilte en masse billeder fra bogen. Bogen er en billedbog af ca 80 forskellige mennesker, kendte ansigter og mange andre personligheder.. Jeg er med i bogen sammen med Sean, og vi skulle skrive en en lille note til vores billede, som er trykt på billedet.

Udklip fra EB:


 "Sometimes It All Comes Down To Accepting What Can't Be Changed"!!!



Støt, hjælp og få fingrene i bogen, som faktisk er interessant at sidde bladre i pga de anderledes billeder. Det er "ikke så opstilt" portrætter, fanget i situationen, af fotograf Thomas Fryd.. Very Cool!!

https://www.aidsfondet.dk/giv-livet-en-tanke

Så derfor fik jeg bevæget mig på en kunstmesse. Det havde jeg nok ellers ikke lige tænkt mig at bruge min søndag eftermiddag på. Det er en ting jeg ikke rigtig har oplevet før, og faktisk heller ikke troede jeg ville nyde som jeg gjorde. Jeg havde forestillet mig at kunsten på messen var mere abstrakt (som jeg ved det osse kan være), men stilen i Forum var helt sikkert mere billedligt og udtrykt i ord!
Spørgsmålet er nu: Betyder det nu at jeg godt kan lide kunst??
Er det nu noget som jeg osse er ; kunst-elsker;);)
Jeg troede bare jeg godt kunne lide kreativitet udtrykt mest i musik og fotografier, for det elsker jeg, og jeg nyder at leve i det og være omringet af kreative mennesker.. Men jeg kan faktisk osse godt li kunst udtrykt på anden vis..., Skyklapperne af, for det var da en dejlig opdagelse, og helt sikkert ikke sidste gang jeg skal det...

Her et meget lille udvalg af billeder fra udstillingen:


En af mine favoritter som jeg gerne ville have med hjem: 























Alt i alt en dejlig weekend med kreativ inputs.... Tak for det..! 























Ingen kommentarer:

Send en kommentar