fredag den 10. september 2010

Life Is Cashmere By Saseline

 Once you go Cashmere, you never go back!!




Så vender jeg kreativiteten mod børnene.
En lille kollektion af cashmere sweatre til børn mellem 3-12 år.
Inspirationen kommer af hvordan jeg selv ønsker at klæde min søn Sean, og i det danske
gadebillede. 

Jeg syntes der er så stort et udvalg af børnetøj i Danmark. Men jeg kunne ikke finde en lækker cashmere sweater til min søn. Så derfor kastede jeg mig ud i dette projekt sammen med det danske firma Life-is.dk cashmere¨.

Jeg elsker selv at klæde mig i cashmere, fordi materialet er så blødt og lækkert at have på. Jeg har nærmest ikke almindelige bomulds cardigans mere...
Så jeg synes også børnene skal have glæden af cashmere, da det er den bedste måde at holde varmen på til både kølige sommeraftener og kolde vinterdage...¨

Det er helt klart en luksus at kunne klæde sine børn i Cashmere... men alle kan være med når vi start oktober lancere denne limited kollektion....”





Kollektionen består af 5 styles i 5 forskellige farver. 

Alle styles har skønne detaljer som lapper af skind på albuerne, lommer i kontrastfarver og dobbelte kanter. Kollektionen er klassisk med et twist i form af moderigtige detaljer.






Life-Is Childrens Cashmere By Saseline forhandles kun via netbutikken www.life-is.dk fra den 1.Okt  2010 og går således direkte fra producent til forbruger uden fordyrende mellemled. Derfor er det muligt at sælge den fineste kvalitet Cashmere til rigtig gode priser, og så har alle
mulighed for at klæde deres små i de lækre sweatre...



Under modeugen gik jeg "World Greatest Catwalk" med min søn Sean, som selfølgelig bar en af de lækre cardigans;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar